Super Obrok Ivan Tomanovic

Dobrodošli v trgovini za zdravo prehrano Super Obrok

POGOJI POSLOVANJA

Kopijo Splošnih pogojev poslovanja si lahko prenesete na tej povezavi.
 
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Super Obrok (v nadaljevanju ' trgovina '), so sestavljeni :

  1. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in njegovimi dopolnili
  2. Po priporočilih GZS
  3. V skladu z mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje

Spletno trgovino upravlja podjetje Super Obrok, Ivan Tomanović, s.p., ki je tudi ponudnik storitve e-poslovanja (v nadaljevanju ' ponudnik ').
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje trgovine, pravice uporabnika (v nadaljevanju ' kupec ') in ponudnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Kupec ob prijavi v sistem trgovine Super Obrok, pridobi Uporabniško ime in Geslo s katerim se prijavlja v trgovino in ki hkrati unikatno povezujeta uporabnika z vsemi opravili, ki jih počne v trgovini.
Trgovina je namenjena vsem fizičnim in pravnim osebam. Izbiranje in naročanje se izvaja med naborom izdelkov, ki so vam na voljo v seznamih izdelkov. Možno je tudi naročiti izdelke, ki niso v naboru izdelkov, vendar le pod pogoji, ki so navedeni v trgovini. Vsi izdelki iz nabora so na voljo do odprodaje zalog. Veljavnost cen za naročeno blago je na dan oddanega naročila, izvedenega v trgovini, za izdelke, ki so na zalogi. Ko ponudnik, kupcu potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila, na elektronski naslov, naveden ob prijavi), se šteje, da je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena in začnejo veljati vsi pogoji, tako za ponudnika, kakor za kupca.

Cene izdelkov

Vse cene, ki so objavljene v trgovini, so navedene v denarni enoti Evro (€), ter že vključujejo 22% oziroma 9,5% davek na dodano vrednost (v nadaljevanju ' DDV '). Cene veljajo do preklica ali spremembe cen v trgovini, ter do odprodaje zalog in veljajo le za nakup preko spletne trgovine. 

Način plačila in plačilni pogoji

Trgovina omogoča sledeče plačilne pogoje:

  1. z gotovino ob prevzemu na sedežu podjetja ali lokaciji navedeni v trgovini - spletna cena brez cene dostave
  2. z gotovino ob prevzemu na naslovu specificiranem v naročilu - spletna cena in cena dostave
  3. po predračunu z nakazilom na račun in prevzemom na sedežu podjetja ali lokaciji navedeni v trgovini - spletna cena brez cena dostave
  4. po predračunu z nakazilom na račun in prevzemu na naslovu specificiranem v naročilu - spletna cena in cena dostave
  5. pri nakupu v vrednosti nad 50,00 € je poštnina brezplačna

Postopek nakupa

1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.super-obrok.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ''Zaključi nakup'' in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

2. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.super-obrok.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Nadaljujte z nakupi''. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

3. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  • 1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  • 2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavno službo GLS ali osebnim prevzemov v trgovini Super Obrok v Ljubljani.
  • 3. Način plačila: Izbira se lahko med petimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Paypal plačilo ter z le z gotovino na prevzemnem mestu Tržaška 2, Ljubljana.
  • 4. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
  • 5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

4. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb 'Oddaj naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ''Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: zzzzz.''

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Super Obroka so na spletni strani www.super-obrok.si vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
  • Super Obrok lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. 

Vračilo blaga in odstop od pogodbe

Kupec, ki je naročil izdelke v spletni trgovini Super Obrok (www.super-obrok.si), v primeru, da želi od nakupne pogodbe odstopiti iz kakršnegakoli razloga ali z naročenimi izdelki ni zadovoljen ima možnost, da v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči našem podjetju, pisno ali na elektronski naslov podjetja info@super-obrok.si, da odstopa od pogodbe, brez navajanja razlogov za svojo odločitev. 
Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom na povezavo tu.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
 
V roku 14 dni od oddaje le tega sporočila, mora kupec vrniti naročen izdelek na lastne stroške,  skupaj z kopijo prejetega računa, upoštevajoč sledeče pogoje:
  1. Količina izdelka v embalaži mora biti enaka navedeni teži na embalaži (nespremenjena)

V  primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. 
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. 
 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Dostava

Ponudnik se obvezuje, da bo blago dostavil v dogovorjenem roku 2 dni, razen v primerih, ko je trajanje dostave moteno na strani dostavljavca.
Ponudnik si pridržuje pravico izbire in menjave dostavljavca, da s tem učinkoviteje in ceneje izvaja dostavo kupcu.
Trenutni dostavljalec je GLS. Cena poštnine znaša 2,90 €, strošek plačila po povzetju je 1,45 €

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik je zavezan k varovanju vseh osebnih podatkov kupca ali osebe, ki je zaradi kakršnega koli razloga v trgovini vpisala poštni naslov in jih bo uporabljal le za potrebe izvedbe naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, predračunov in računov, ter za morebitno komunikacijo s zgoraj navedenimi osebami. 
Sam kupec je odgovoren za varovanje svojega uporabniškega imena in gesla, saj preko le teh lahko nepooblaščene osebe dobijo njegove osebne podatke. V primeru kraje ali posredovanja uporabniškega imena in gesla drugim osebam, ponudnik ni več odgovoren za morebitno posredovanje vaših osebnih podatkov tretjim osebam.
Kupec se z nakupom v spletni trgovini Super Obrok ali s tem, ko se je vpisal s svojim elektronskim naslovom v spletni trgovini, strinja s prejemanjem informativnega gradiva. Kupčevi osebni podatki, ne bodo v nobenem primeru predani ali posredovani nepooblaščenim osebam.

Komuniciranje

Ponudnik bo z uporabnikom stopal v stik, le prek sredstev komunikacije na daljavo.
Uporabnik ima možnost, da te stike prekliče.

Informativno gradivo vsebuje:

  1. Obrazložen način, kako se odjaviti od prejemanja informativnega gradiva, kar bo ponudnik spoštoval
  2. Jasno oznako, da so oglasna sporočila
  3. Razvidnost pošiljatelja
  4. Akcijske in promocijske ter tržne tehnike bodo jasno označene

Uporabnik lahko pošilja kritike, predloge in ideje ponudniku, le te pa morajo biti spoštljive in po pravilih lepega obnašanja.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se zavezuje, da se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotavljati pravilnost in točnost podatkov, ki so objavljeni v trgovini. V primerih, ko pa tudi ponudnik predhodno ne ve za morebitne spremembe lastnosti izdelkov, roka dobave ali cene, zaradi prehitrih sprememb na tržišču, se obvezuje, da bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj, ki jih napišejo obiskovalci trgovine.
Ponudnik se zavezuje, da bo mnenja pred objavo pregledal in zavrnil tista, ki vsebujejo zavajajoče ali žaljive navedbe, ter tista, ki vsebujejo očitne neresnice. Prav tako ponudnik ne odgovarja za informacije vsebovane v mnenjih in se odvezuje vsake odgovornosti, ki izvira iz mnenj.

Pritožbe in spori

Ponudnik mora v petih delovnih dneh, potrditi kupcu, da je prejel pritožbo, obvestiti kupca, kako dolgo jo bo obravnaval, ter ga sproti obveščati o poteku postopka. Ponudnik bo kupca obvestil tudi o postopku obravnave pritožbe ter kdo je oseba (e-pošta in telefonska številka), ki vodi postopek pritožbe. Ne priznavamo nobenega IRPS izvajalca.
Za vse pravne spore je pristojno Sodišče v Novi Gorici.
Povezava do platforme SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Ker smo pa tudi mi ljudje, je naša želja rešiti morebitne spore sporazumno, pri čemer se obvezujemo, da se bomo potrudili, kolikor bo v naši moči.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov. Preberi več ...